viernes, 24 de febrero de 2017

KONPETENTZI DIGITALEN JARDUERA(3.1 JARDUERA)

Egunon guztioi,

Burutu beharreko ariketa honek, irakaskuntza berria deritzanarekin du erlazio zuzena. Azkenaldian egin ditudan kurtso eta ikastaro guztietan, etengabe hitz egin didate irakasteko modelo berriaz. Nola irakaslearen eta ikaslearen rol-a guztiz aldatu diren eta antzinako norabide bakarreko klase monotonoetatik, klase dinamiko eta digitaletara salto egin dugun. Gaur egun irakasleok, klase magistralak alde batetara utzi eta ikasleek burutu beharreko ikerketa lanetan orientatzaile eta laguntzaile lanak hartzera pasatu behar garen.


Ariketa honen antzerako zerbait, ETHAZI(Etekin Handiko Zikloak) delakoaren proiektuaren abiapuntuan egin beharra dago, eta etorkizuna heziketa modelo horretan dagoela digutenez, iruditzen zait nire ikasleekin burutu beharreko proiektuen planteamendurako CANVAS modelo hau oso baliagarri izango zaidala.

Jarduera burutzerako orduan, nire lan arloarekin erlazionatzeko aprobetzatu dut. Horregatik, mekanismo neumatiko elektriko bat diseinatzeko helburuz planteatu dut ariketa.

Honelako jarduera batekin, ikasleek ohiko jakintzak lortzeaz gain, iniziatiba pertsonala bezalako beste hainbat zehar konpetentzia lortuko zituztela uzte dut, eta honegatik iruditzen zait ohiko ikasketa modeloa baino askoz aberasgarriagoa litzatekeela,

No hay comentarios:

Publicar un comentario