KONPETENTZI DIGITALEN JARDUERA(3.1 JARDUERA)
Egunon guztioi,
Burutu beharreko
ariketa honek, irakaskuntza berria deritzanarekin du erlazio zuzena.
Azkenaldian egin ditudan kurtso eta ikastaro guztietan, etengabe hitz egin
didate irakasteko modelo berriaz. Nola irakaslearen eta ikaslearen rol-a guztiz
aldatu diren eta antzinako norabide bakarreko klase monotonoetatik, klase dinamiko
eta digitaletara salto egin dugun. Gaur egun irakasleok, klase magistralak alde
batetara utzi eta ikasleek burutu beharreko ikerketa lanetan orientatzaile eta
laguntzaile lanak hartzera pasatu behar garen.
Ariketa honen
antzerako zerbait, ETHAZI(Etekin Handiko Zikloak) delakoaren proiektuaren abiapuntuan
egin beharra dago, eta etorkizuna heziketa modelo horretan dagoela digutenez,
iruditzen zait nire ikasleekin burutu beharreko proiektuen planteamendurako
CANVAS modelo hau oso baliagarri izango zaidala.
Jarduera burutzerako orduan, nire lan arloarekin erlazionatzeko aprobetzatu dut. Horregatik, mekanismo neumatiko elektriko bat diseinatzeko helburuz planteatu dut ariketa.
Honelako jarduera batekin, ikasleek ohiko jakintzak lortzeaz gain, iniziatiba pertsonala bezalako beste hainbat zehar konpetentzia lortuko zituztela uzte dut, eta honegatik iruditzen zait ohiko ikasketa modeloa baino askoz aberasgarriagoa litzatekeela,


No hay comentarios:
Publicar un comentario